piątek, 25 października 2013

PROLOG


Prolog

     Stałam na środku wielkiej sali balowej. Muzyka wciąż rozbrzmiewała, odbijając się echem po wszystkich ścianach. Nade mną wisiał kryształowy żyrandol, który oświetlał całe pomieszczenie. Miejsce wyglądało cudownie. Wzięłam głęboki wdech i uniosłam głowę spoglądając w niebieskie tęczówki chłopaka stojącego na przeciwko mnie. Moje serce zabiło mocniej, a kolana ugięły się wbrew mojej woli. Szybko odwróciłam wzrok. Nie chciałam znowu zatopić się w jego oczach. Nie chciałam czuć tego bólu rozrywającego mnie od środka. Nie widziałam rys jego twarzy przez oczy napuchnięte od płaczu. Chłopak zrobił krok do przodu. Ja natomiast cofnęłam się. Nie chciałam czuć zapachu jego perfum, tak cudownych jak polana latem lub bukiet świeżo zerwanych kwiatów.
- Przepraszam. - odrzekł blondyn.
Mówił szczerze, wiedziałam to. Jednocześnie chciałam żeby mówił dalej, ale wiem też, iż jeśli nie przestanie to będzie mi jeszcze ciężej pogodzić się z utratą kogoś tak bliskiego. Jego głos był muzyką dla moich uszu. Z drugiej strony nie dałabym rady znieść go dłużej. Jeszcze chwila, a podbiegłabym do niego i wpadła mu w ramiona. Nie mogłam jednak jemu wybaczyć. Nie po raz kolejny. Wiem, że potem bym tego żałowała. 
- Przepraszam nie wystarczy, aby naprawić błędy- szepnęłam zapłakanym głosem.
Ostatni raz spojrzałam mu w oczy. Widziałam w nich smutek i poczucie winy. Nie mogłam dłużej na to patrzeć. Złapałam sukienkę i wybiegłam z pomieszczenia gubiąc po drodze srebrny pantofelek.





17 komentarzy:

  1. Krótko, ale ślicznie! Serio, bardzo mi się podoba i już wyczuwam świetne opowiadanie! Czekam na rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm :) Zapowiada się bardzo ciekawie <3
    Szczególnie podoba mi się motyw kopciuszka, tego chyba jeszcze nie było :)
    Pisz dalej, masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :) to będzie wspaniałe opowiadanie. Wierzę w ciebie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo ciekawie. masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie tak magicznie :) Jak z bajki cudowne :D Nie mogę się doczekać następnego kochana xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i takie (nie wiem dlaczego, ale mi się skojarzyło) bajkowo! Ta historia strasznie ciekawie się to zapowiada! Czekam na następne rozdział z ogromną ciewawością i pozdrawiam!
    Marzena ze Śląska

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie... zobaczymy co dalej będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. eryhukibghskj to jest takie, faktycznie, bajkowe *.* Na pewno będę czytać to z ogromną chęcią <3 @fondhoran

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuje, ze to sie spodoba mojej kolezance! Zapowiaada sie dobrze, wiec jesli to mozliwe to prosze mnie informowac :D Dalszej weny zycze! @pola_juzyszyn

    OdpowiedzUsuń
  10. zalatuje kopciuszkiem, ale czekam na rozdziały :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny początek :D Czekam na ciąg dalszy :) Z wielką chęcią będę czytała ;****

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny początek, aż mnie rwie do tego, żeby dowiedzieć się kim był owy blondyn :3 @forevahlouiz

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie gówno..
    Z reguły prolog jest dłuższy.
    Motyw Kopciuszka~Żałosne.
    Nie masz własnej wyobraźni?
    Tekst ogólnie nudny,ale poprawny.
    RZYGAM TĘCZĄ. ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekamy na ciąg dalszy!
    Pośpiesz się!!! ;//

    OdpowiedzUsuń